Monday, February 25, 2013

VITA-E COMPLEX

Bahan yang dihasilkan secara semula iaitu daripada minyak soya organik dan  minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocophery, d-alpha tocopherol dan dilengkapkan lagi 8 jenis vitamin E ( alpha,beta,gama, delta) .Kandungan 10 mg selenium semulajadi yang terdapat dalam vitamin E shaklee ini menolong tubuh badan kita dalam penyerapan.

Dan yang paling istimewanya vitamin e shaklee ini 1 kapsul mengandungi 400 IU di mana anda perlu makan
  • 1kg biji gandum
  • 500ml minyak sunflowe
  • 8 kg bayam
  • 500g badam
Adakah anda makan kuantiti makanan di atas untuk mencukupi kandungan vitamin e dalam diet harian???

Apakah faedah yang kita dapat daripada vitamin E ini?


  • Untuk wanita yang mementingkan keremajaan kulit dan ingin kulit yang cantik haruslah mengamalkan pengambilan vitamin E yang merupakan ANTIPENUAAN sekurang kurang 1 kapsul setiap hari. Ini dapat membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut. garis halus dan parut jerawat
  • Vitamin E juga dapat membantu melindungi jantung yang sihat.Ia dapat mencegah pengoksidaan kolestrol berbahaya iaitu kolesterol LDL yang  menyumbang kepada penyumbatan arteri. Penyelidikan yang dbuat di Kenneth L. Jordan Hearth dan Research Foundation Centre, Amerika Syarikat, pengambilan 240 miligram tokotrienol harian dapat membantu dalam membaikpulih penyumbatan arteri.
  • Ia juga merupakan ANTIOKSIDA yang berkesan dalam melawan melawan kanser dan melambatkan pertumbuhan tumor. Hasil penyelidikan ia dapat meneutralkan radikal bebas dan memperbaiki kerosakan sel terutamanya membran-membran sel.
  • Bukan sahaja wanita mendapat kebaikan daripada vitamin E ni, malah lelaki pun mendapat manfaat daripadanya.Antaranya pengambilan 600IU-800IU sehari meningkatkan kiraan sperma dan juga ia memberi tenaga extra dalam seksual dengan membekalkan oksigen yang lebih

Harga Runcit : Rm149 (harga tidak termasuk postage)
Inginkan harga yang istimewa? Cepat, jom hubungi saya!!

"Changing brand can change your life"


Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.


Shaklee ID : 923061
Salam Sayang


No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...