Tuesday, July 8, 2014

5 Tips Terbaik Untuk Minum ESP, Untuk 100% Berkesan!

Yehaaaa!


Saya paling suka bagi tips dekat customer saya. Best tak jadi customer saya??Pasti ramai yang suka dengan tips ni, dan yang pasti lepas ni makin ramai yang dapat khasiat daripada ESP. Yang masih ragu-ragu nak cuba, rugi taw!

Hari ini saya share tips terbaik untuk minum ESP Shaklee untuk lebih berkesan. Rugi jika kita ambil apa-apa makanan/supplement tambahan tanpa kita tahu cara pengambilan yang sebetulnya.

Jemput baca pembaca yang comel!



#1. Jangan bancuh dengan air panas

Alert! Seelok-eloknya bancuh dengan air sejuk ataupun bancuh dengan air yang suam-suam kuku. Elakkan penggunaan air panas membancuh ESP shaklee kerana komposisi protein akan musnah pada suhu yang tinggi. Disyorkan suhu air jangan melebihi 40 oC. Sayanglah kan kalau bancuh dengan air panas.

#2. Maksimum pengambilan ESP 3 sudu

Tidak digalakkan ambil ESP Shaklee lebih daripada 3 sudu besar. Kurang tak apa. Mengapa 3 sudu je? Tak boleh tahan lah rasa ESP yang bercream ni..hihi.. Pengambilan lebih 3 sudu  adalah TAK DIGALAKKAN untuk mengelakkan buah pinggang terbeban untuk memproses protein yang diambil daripada menu seharian kita.


#3. Ambil dengan perut kosong.

Pengambilan ESP elok dengan perut kosong. Ini membolehkan khasiat pengambilan ESP dapat diserap dengan optimum. Dan yang pasti kita boleh dapat double manfaat! Yang pertama, kita cepat kenyang dengan lebih lama dan bertenaga seharian. Dan yang kedua, bila cepat kenyang mesti kita kurang ambil makanan @ kudapan, so boleh diet dan selim melin :)

#4. Elakkan minum dengan kafein dan minuman bergas

Minuman kafein seperti air kopi, teh, nescafe dan minuman bergas seeloknya dielakkan ketika pengambilan supplement. Minuman berkafein mengurangkan kadar penyerapan nutrisi dalam badan kita manakala minuman bergas akan merosakkan komposisi protein ESP shaklee.

#5. Shake dengan bergaya dan lebih creamy!

Rasa shake ESP dengan shaker yang macam gambar di bawah ini menjadikan ESP more creamy. Rasa dia berbeza dengan bancuhan mengunakan sudu taw. Dalam Shaker ESP ini didatangkan sekali dengan spring,itu yang bancuhan lebih sebati.




************************************************************************************************************

Belum mencuba ESP Shaklee?


Nak dapatkan sekarang? Boleh terus buat pembelian di website SHAKLEE Malaysia dengan hanya KLIK icon "ORDER NOW" di bawah walaupun anda bukan ahli shaklee.

Klik Klik Klik ajerr...Order anda terus sampai di rumah !
<<<KLIK ORDER NOW DI ATAS>>>>

Sekiranya anda perlu bantuan dan pertanyaan terus hubungi saya seperti detail di bawah

Selamat berESP semua!

Pertanyaan, konsultasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.













Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...