Saturday, December 14, 2013

Pengedar Shaklee Kota Warisan,Nilai, KLIA, Dengkil dan Putrajaya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, saya mengguna shaklee start daripada tahun lepas..kira dah nak masuk dalam setahun lebih jugak. Jom saya nak bercerita kenapa saya betul2 jatuh cinta dengan shaklee ni..

Sebelum zaman anak dara lagi ye, saya betul2 suka ambik supplemen dari blackmore dan kordel..Blacksmore saya ambik Vitamin C, kordel saya ambik EPO (evening primrose). Secara jujur saya pun tak tahu pilihan saya bagus ataupun tidak,tapi memikirkan kulit yang teruk dengan period yang asyik segugut terpaksa jugak ambil.

Walaupun macam2 produk muka saya ambil,hasilnya macam tiada kesan je. Serius sedih! Nak kahwin pulak tu! Ok, secara jujur lepas ambik supplement tu kesan ada tapi kureengg.

Lepas kenal dengan shaklee,ambik set skincare set D+ESP.Totally alhamdulillah banyak betul perubahan postif. Amal ESP dalam diet,terasa kenyang je memanjang.Breakfast dengan ESP dan sekeping roti wheatmeal boleh tahan sampai kul 3 petang! Kulit berminyak dah tiada dan jerawat makin segan2 nak tumbuh.

Ingin merasa perubahan postif dalam bershaklee? Boleh hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma dari saya

I'm Shaklee and I know what the best!



Saya pengedar shaklee area Kota Warisan, Nilai, Sepang, Salak Tinggi,Klia, Dengkil dan Putrajaya

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.

Shaklee ID : 923061
Salam Sayang

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...