Friday, June 20, 2014

Cabaran April Jam Tangan Swatch Dah Dapat!!

Ingat tak lagi cabaran dalam team shaklee yang saya pernah post dulu??

Kalau tak ingat boleh baca sini ya ---> Cabaran April Team Shaklee Kami Yang Gempak

Semestinya ada pemenangnya kan?
Alhamdulillah :)


Mula-mula fikir ada tak rezeki saya ni. Yelah, cabaran team saya ialah update entry dalam blog terbanyak dalam masa sebulan.

Semua orang dalam team saya semua gempak-gempak, terutamanya bab-bab blogging ni. Tapi saya beritahu asben, saya nak cuba beri masa saya nak sahut cabaran ni. Tiap-tiap malam, alhamdulillah saya spend time sedikit masa gali-gali ilmu, tulis apa yang saya rasa semua wajib dapat faedah daripada blog saya.

Alang-alang blogging biar jadi blogger yang beri manfaat pada orang lain. Betul tak?


Gegirl tak jam swatch saya ni? ^^

Terima kasih semua yang mendoakan saya ^^

Tak nak ke sahut cabaran untuk bulan-bulan lain?

Kalau nak, jemput join keahlian di bawah team saya.

Rugi wooo tak sahut cabaran hadiah best2 ni..hihi




Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.















Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...