Friday, May 23, 2014

Resepi Garlic Bread..Tutup Mata Pun Boleh Buat

Sekarang tekak suami lebih teringin nak makan makanan ala-ala western je memanjang. Kalau request mesti dalam seminggu tak miss dengan masakan orang omputih ni.

Bersyukur sebenarnya at least saya cuba belajar benda yang baru. Kalau tak ada si tukang makan tidaklah daku menerai resepi baru. hihi. At least ada pro dan contranya. Yang paling penting masaklah dengan kasih sayang dan selawat. InsyaALLAH masakan kita tetap akan rasa sedap dan secukup rasa. Kalau tak sedap tu, redha je lah tak baca resepi betoi-betoi.. (^^)

Duk post gambar ni kat fb,ramai lak yang tanya sapu apa dekat roti tu. Jap lagi kita nengok resepi. Cubalah, bak kata suami sebijik rasa macam pizza hut punya tapi ni versi nak cepat punya..Zaman moden fast action fast result..kekeke

Tarraaaa!!! Ni bahan-bahan dia



Gaul semua sekali bahan di atas, sapu di atas roti dan bakar di dalam oven. Boleh jugak letas atas pan non stick

Mudahkan?

Nama pun entry tutup mata boleh buat..hihi

Resepi ni saya dapat masa pergi kelas baking roti. Sebenarnya lagi sedap guna roti loaf. Susah nak cari roti loaf area kedai kat sini. Paling dekat dengan kedai kek king di giant nilai. So memasak kena creatif, apa lagi guna je la roti gardenia. Asalkan garlic bread ni keras dan rapuh. Cicah mushroom soup kompem lagi la sedap!

Boleh la terai menerai lepas ni ^^

Oh ya, saya jual shaklee (motip nak bagi taw jugak ^^)

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.















Salam Sayang
  






No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...