Sunday, May 25, 2014

Testimoni Carotomax Shaklee Untuk Mata Rabun

"Awak kene memakai cermin mata, rabun mata awak semakin teruk"

Adoiilaah!!!

Itulah yang paling tak best kan. Bukan buruk sebenarnya memakai cermin mata ni, tapi leceh je. Yela, bangun pagi kena cari cermin mata. Sikit-sikit cermin mata..hihi ( sebab saya pun pakai cermin mata dulu dari zaman sekolah sampai masuk U. Bukan sebab power, rabun silau yang makin teruk. Sekarang,Alhamdulillah dah bebas dari cermin. Cermin muka je tak bebas lagi..hihi )

Pagi ini saya nak cerita kebaikan carotomax shaklee bukan untuk si pemakai cermin mata aja, malah ada banyak lagi kelebihan carotamox shaklee ni. 

Apa Yang Carotomax Boleh Bantu?

Carotomax ni merupakan juga vitamin A. Secara umumnya Carotomax boleh membantu:
  • kesihatan retina mata - mengurangkan rabun. Jika diamalkan secara konsisten, rabun akan terus pulih! Insyallah
  • kesihatan tulang
  • kesihatan tisu kulit --> untuk yang ada jeragat bukan boleh kurang
  • pembentukan sel darah putih & sel darah merah
  • pembentukan membran mukus
  • mengekalkan sistem imunisasi badan yg sihat!
Kehadiran Vitamin A dapat membantu kesihatan tisu kulit & pembentukan membran mukus badan (kedua-duanya merupakan lapisan awal pertahanan badan daripada jangkitan penyakit) & juga pembentukan sel darah putih atas tujuan yg sama.


Kenapa Perlu Memilih Carotomax Shaklee


Perlindungan Sel-Sel dari Dalam*

Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu? Jawapannya ialah Anti oksida. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.

Perlindungan Menyeluruh dan Berkesan

Perlindungan antioksida ini dapat ditingkatkan dengan pengambilan Carotomax Shaklee.


Kenapa ye?


Shaklee menganbil perlindungan anti oksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan, penyaluran dan pembentukakkan kerotin secara semulajadi.

Carotomax menyalurkan 5 daripada karotenoid penting yang dipilih daripada tumbuhan fitokimia. Yang paling penting, kita tak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.

5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat :


  • Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8mg setiap hari manakala carotomax dapat membekala lebih 13mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat
  • Membantu mengekalkan kesihatan badan kita secara umumnya dalam jangka masa yang panjang. Selain membantu dari segi kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat, dan serviks secara khasnya.
  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak
  • Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.
credit : Shaklee

Boleh jugak tambah info mengenai carotomax di Baca Ini Jika Anda Ada Masalah Rabun

1.Power Cermin Mata Dari 50 TURUN ke 25 ( rabun jauh dan rabun silau)

2. Mata dah makin jelas. Dah boleh mengaji dan menjahit

3. Lepas seminggu ambil carotomax, penglihatan makin jelas!

4. Rabun teruk (kanta tebal) makin terang selepas amalkan carotomax

Seronak kan tengok testimoni customer. Untuk pengetahuan, carotomax ni adalah salah satu hot produk. Memang selalu out of stok lah dekat shaklee. Jangan risau, sebarang produk shaklee dari mommies journey memang akan ready stok untuk anda

Jagalah kesihatan mata anda

Dari mata turun ke hati~



Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.















Salam Sayang
  

3 comments:

  1. Syoknya ramai dah makin terang mata!

    ReplyDelete
  2. Sy pun ada masalah rabun silau. Semalam prgi iv tldm xlepas sbb rabun silau ni :'( berapa hrga produk ni eh? Mmg blh bantu kurangkan rabun ye?

    ReplyDelete
  3. Sy pun ada masalah rabun silau. Semalam prgi iv tldm xlepas sbb rabun silau ni :'( berapa hrga produk ni eh? Mmg blh bantu kurangkan rabun ye?

    ReplyDelete

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...