Friday, October 11, 2013

Set Kurus Terbaik Untuk Ibu Menyusu

Lazimnya si ibu yang menyusu akan mengalami penurunan berat badan secara semula jadi sepanjang 2-3 bulan selepas kelahiran bayi. Salah satu sebab ialah penyusuan dapat membakar lebih 500 kalori!!

Selepas 6 bulan ke atas, si anak akan mengambil makanan pejal dan kurang untuk menyusu. Dalam tempoh ini, kebanyakan ibu akan merasa perubahan badan,iaitu lemak sana sini! Lebih-lebih lagi menyusu, cepat rasa lapar

Bila badan naik, ibu pasti akan panik.Belum lagi suami tegur kan..maluuu!!Aduss, nak diet lar.Tapi bila diet,takut pengeluaran susu si manja berkurang. Niat untuk penyusuan 2 tahun untuk si manja kena tekad. Nak ambik set slimming, bimbang jejas kesihatan anak pulak.

Jalan paling selamat. adalah pengambilan SET SLIMMING PENYUSUAN SHAKLEE. Semestinya shaklee mempunyai produk slimming untuk si ibu menyusu dan sekaligus si ibu kekal cergas sepanjang masa.

KENAPA PERLU MEMILIH SET SLIMMING PENYUSUAN SHAKLEE?
  • Ia sangat membantu dengan effective dan selamat dalam proses penurunan berat badan
  • Selain itu, anda akan dapat 2 in 1 faedah pengambilan set ini. Fungsi ESP dan Alfalfa sebagai milk booster membantu meningkatkan produktiviti penghasilan susu. So, jangan risau susu kurang ketika diet ye!
  • Pengambilan herb-lax dan alfalfa menyelesaikan masalah sembelit. Majoriti yang mengadu di mommies journey mengalami masalah sembelit yang teruk selepas kelahiran bayi.
  • Bonus EXTRA : kulit akan menjadi mulus dan licin
Fungsi produk diatas ialah :

ESP : Membantu pembakaran kalori sebanyak 35% lebih tinggi dan membantu ibu merasa kenyang dengan lebih lama dan milk booster terbaik untk ibu sekaligus susu lebih pekat
 
ALFALFA : Membuang lemak yang dipecahkan , detox tubuh dan turut jadi milk booster

LECITHIN : Membakar lemak berlebihan dalam badan

HERB-LAX : Mencuci usus secara menyeluruh dan mengatasi masalah sembelit si ibu

Jom tengok testimoni jika anda tak yakin tapi jangan jeles dengan hasil diorang dapat jika anda takut ingin mencuba


Haaaa, xjeles kaaa? Kalau jeles, cepat bertindak SEKARANG!!!!
Dapatkan konsultasi percuma hanya dari pembelian mommies jouney :D


Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.













Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...