Friday, October 18, 2013

Testimoni Set Slimming Shaklee

Alhamdulillah, seorang demi seorang bagi feedback yang positif yang berjaya menurunkan berat badan degan set slimming shaklee.Set ini khas untuk orang yang serius nak menguruskan berat. Ya, yang serius sahaja! Sebab hanya yang betul2 serius je dapat apa yang diinginkan

Apa yang ada dalam set slimming shaklee?

Saya hanya mencadangkan supplemen yang dapat  membantu, selebihnya terpulang kepada diri sendiri.

Set slimming yang lengkap terdiri daripada 3 komponen utama iaitu: 

1) Lecithin/Omega
2)Cinch
3)Detox - Herblax @ Alfalfa

Untuk si ibu yang menyusu dan selamat untuk si bayi, disyorkan mengambil komponen dibawah :

1)Lecithin/Omega
2)ESP/ Mealshakle
3)Alfalfa

 Apa fungsi-fungsi setiap set shaklee?

1) Herb Lax

Pembersihkan usus - mengandungi 9 herba semulajadi yang menggalakkan pembersihan yang lembut. Sangat membantu semasa proses menurunkan berat badan. Jika pergerakan usus lancar, tidaka ada makanan yang asyik tersekat dan melekat pada dinding usus sebaliknya nutrien diserap dengan baik untuk kegunaan fungsi tubuh. Usah bimbang untuk penggunaan jangka masa yang panjang kerana ianya diuji secara klinikal dan diyakini selamat dan terjamin. Selain itu, masalah sembelit, perut buncit dan masalah jerawat yang teruk dapat dibantu dengan herb-lax 

 2) Lecithin Hot itemm!!

Pengemulsi lemak - Ianya sangat istimewa kerana mampu memecahkan lemak yang terkumpul dalam badan. Ini kerana, lecithin yang diekstrak dari kacang soya organik ini larut lemak dan membantu menyerapan vitamin A,D,E,K yang larut lemak. Lecithin shaklee juga bertindak sebagai "pembersih" salur darah dan menurunkan kolesterol.Risiko salur darah terumbat dan serangan jantung dapat diturunkan. Selain itu, pengambilan lecithin yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak.

 3) Cinch Shake Mix

Mengimbangi nutrien dan mengandungi leucine. Apa itu leucine? Leucine dapat mengekalkan otot semasa penurunan berat badan. Kandungan protein, multivitamin dan serat dapat membina otot dan otot dapat meningkatkan metabolisma badan dan membakar kalori. Kandungan serat yang tinggi membolehkan menahan kelaparan yang mana membantu mengurangkan pengambilan makanan.

 4) Alfalfa

Melancarkan proses pelawasan - Alfalfa adalah serat yang tinggi. Sifatnya yang beralkali dan membantu menghilang toksin dari badan. Selain itu, ia membantu "membuang" air besar bagi yang jarang-jarang. Kajian klinikal membuktikan pengunaan alfalfa untuk jangka masa panjang menghapuskan lemak dan mengurangkan kolestrol. Alfalfa berasal daripada tumbuhan yang mengandungi saponin yang bertindak seperti span yang menyerap kolestrol dan sangat membantu menurunkan berat





Hasil yang superb dan berkesan setiap testimoni! Tak cuba kita xtahu keberkesanannya. Yang penting produk ini bukan UBAT KURUS, tetapi supplement harian yang membantu mencukupkan keperluan harian disamping membantu menurunkan berat. Jadi, tak perlu risau ya!
Budget?Anda tak perlu risau. Bagitaw budget anda, saya akan consult anda mengikut yang terbaik dan keperluan. Jadi, cepat hubungi saya. Rugi lepaskan peluang ini!

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.
 

Shaklee ID : 923061
Salam Sayang 

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...