Friday, October 18, 2013

Set Slimming Shaklee...Kurus Dengan Sihat!

MAKAN? Memang seronak la kan.Lebih2 lagi makanan yang kita teringin sangat nak makan.Memang bedal habisla.
Opss,belum kira bila duk depan tv.Menambah nambah sampai tak ingat dah banyak mana duk makan.jalan cerita kat tv best lak tu.Bila dah tiap-tiap hari macam ni, jangan duk terkejutlah angka kat penimbang.Alamak, jom cuba set slimming shaklee untuk pecahkan lemak degil + jom kurus dengan lebih sihat!

Nak naik berat senang, nak turun bukan main susah lagi. Ayuh, kita pecah lemak-lemak lama dan jangan bagi lemak-lemak baru mendap kat tubuh kita

Seorang customer tanya "Macamana nak kurus, selera makan makin menjadi2?" Usah risau ye!.. Set slimming ada option untuk pecahkan lemak dan kurangkan selera nak makan.2 in 1 gitu!! Superb jimat!

Yang terbaiknya, set slimming shaklee bukan saja untuk wanita/lelaki tapi ibu menyusu pun xketinggalan.Pendek kata,untuk semua golongan boleh mencuba.

Jom kita tengok apa fungsi setiap satu :


Antara customer yang berjaya dengan set slimming shaklee

Testimoni 1

 


Testimoni 2


 


Testimoni 3 :  Kurang selera makan dengan omega



Alhamdulillah ramai yang berjaya dan mendapat kesan hebat! Sangat rugi anda tidak mencuba. Budget?Anda tak perlu risau. Bagitaw budget anda, saya akan consult anda mengikut yang terbaik dan keperluan. Jadi, cepat hubungi saya. Rugi lepaskan peluang ini!

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.
 

Shaklee ID : 923061
Salam Sayang 
 

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...