Thursday, September 26, 2013

Kesan Awal, Krisis Pemulihan,Healing Crisis Pengambilan Shaklee

Pasti kita teruja untuk mencuba sesuatu yang baru akan merasa risau kesan ataupun perubahan awal yang berlaku setelah mengunakan shaklee. Kebiasannya kesan awal ini timbul setelah pengambilan makanan tambahan buat pertama kali/jarang diambil kerana tindak balas toksin yang sudah lama terperap di dalam badan. Tindak balas ini menunjukkan organ badan kita berfungsi untuk menjalankan proses penyingkiran,pengantian tisu-tisu baru dan lain-lain dengan lebih effecitive.

Usah risau! Teruskan pengambilan makanan tambahan dan minum air kosong sekurang-kurangnya  3liter dan tambah serat dalam pemakanan. Kelamaan-lamaan badan akan menyuaikan diri dengan tindak balas tersebut dan hasilnya InsyaALLAh badan anda kembali cergas dan sihat.

Dalam perubatan cina, penyembuhan terbaik didahului dengan krisis penyembuhan. Tetapi berapa lama krisis penyembuhan berlaku? Tempoh krisis penyembuhan adalah tidak sama antara individu dengan individu yang lain. Ada yang mungkin seminggu, sebulan ataupun berbulan lamanya.Ia kerana toksin dalam badan kita adalah TIDAK SAMA dan tidak mungkin akan sama. Ya, sesetengah individu mungkin tidak mengalami setelah pengambilan makanan tambahan ini.

Gaya hidup era moden seperti pemakanan fast food, pain killer (drugs), makanan berlemak, stress, tidak cukup tidur dan lain-lain mempengaruhi kesihatan dalaman tubuh badan kita. Oleh itu dengan pengambilan Shaklee membantu mendapatkan kesihatan optimun seharian kita. Sifatnya yang meningkat imunisasi dalam badan termasuklah proses detoksifikasi tubuh dan mengawal organ-organ tubuh badan. 

Apa yang kita perlu buat sekiranya mengalami healing crisis/krisis penyembuhan? Kita perlu cukupkan rehat, minum air dengan banyak .sentiasa berfikirkan positif ,berdoa (bagi yang muslim) dan jaga pemakanan harian disamping mengambil supplement shaklee diwaktu yang disyorkan.



Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.


Shaklee ID : 923061
Salam Sayang


No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...