Thursday, February 27, 2014

Berapakah Modal Diperlukan Untuk Memulakan Bisnes Shaklee?

Ramai yang mesej tanya saya mengenai peluang dalam bisnes shaklee. Saya jelaskan terus secara terperinci untuk memudahkan kalian memahami lebih lanjut

1) Perlukan modal untuk saya menjalankan bisnes shaklee?

Bohong kalau setiap bisnes tidak memerlukan modal. Tapi dengan shaklee hanya mengeluarkan RM75 untuk saya mendaftarkan anda sebagai membership shaklee. Keahlian ini kekal aktif seumur hidup dan jika anda mengambil peluang bisnes shaklee dengan usaha yang gigih ianya boleh DIWARISI oleh anak-anak! Usah bimbang, modal RM75 akan dibayar berkali kali ganda.

2) Adakah memerlukan stok yang banyak dirumah? 

Saya sangat menekankan terhadap "anak-anak shaklee" saya untuk tidak membuat stok yang banyak KECUALI dengan bonus dari shaklee. Kebanyakan team MJM (mommies journey to millionare) dan saya sendiri membuat stok hanya dengan rotate duit hasil bonus dari shaklee. Ini kerana, ada sesetengah customer sekitar kawasan saya dan mereka memerlukan stok yang cepat sampai di tangan mereka

3) Saya tidak mempunyai kenderaan untuk ke pejabat pos dan susah untuk bergerak ke mana2..Bagaimana untuk dapatkan barang shaklee?

Rata-rata yang mengatakan bimbang kerana majoriti yang ingin menjadikan shaklee sebagai bisnes dari rumah dan ingin menolong mendapat pendapatan yang lebih sebagai surirumah. Jika ada customer ingin membeli shaklee dengan anda, anda hanya gunakan duit yang dibayar mereka dan terus membuat order di shaklee2u ( shaklee online). Anda tidak perlu membungkus or poskan kepada customer anda, biar pihak shaklee yang uruskan segalanya ^^

Senang bukan bisnes shsklee? Anda tidak perlukan modal beribu sehingga terpaksa membuat pinjaman beribu-ribu ringgit yang pasti anda dapat membayar hutang beribu-ribu dengan bonus shaklee. 

Kepada yang berminat untuk memulakan bisnes shaklee, pilih LEADER ataupun GROUP yang anda yakin dapat membimbing anda hingga anda boleh berjaya. Jika anda berminat untuk menyertai Group MJM (Mommies Journey to Millionare) saya,  boleh hubungi saya untuk saya bimbing anda sehingga berjaya.

Lets go mommies! Lets create your own journey with MJM!
Khas untuk housewife.
Berkerja di rumah bukan satu penghinaan, tapi satu penghormatan yang tinggi kerana dapat melihat anak-anak membesar depan mata sendiri. Manis bukan?

Hanum Syahirah
Call/Sms/Whatsapp 016-278 6834


Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.

Shaklee ID : 923061
Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...