Wednesday, February 12, 2014

Khasiat Boswellia dalam Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee

Masalah sendi bukan sahaja menyerang orang tua, malah ada juga customer yang mencari set sendi shaklee kerana masalah sendi akibat daripada berat badan berlebihan Bagi yang alami masalah ini boleh ambik Advanced Joint Health Tablet atau nama pendek AJHT. Rata-rata customer pasti akan repeat order untuk mak ayah dan diri sendiri. Dan, ramai yang memberi feedback positive penggunaan AJHT.


Ciri-ciri AJHT Shaklee adalah:-

  • 100% bebas kekerang (boleh diambil oleh orang yang elegik seafood)
  • 100% vegeterian
  • 100% bebas kondrotin (untuk penyerapan glukosamin yang baik)
  • Hanya dua biji sehari
  • Kaplet yang mudah ditelan
  • Tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
  • Bebas gluten
Antara bahan-bahan yang digunakan dalam AJHT Shaklee adalah bunga Boswellia, yang telah digunakan dalam perubatan Cina dan Ayurveda sejak berkurun lama untuk merawat sakit sendi dan menjaga kesihatan sendi.
ajht joint shaklee
Antara kandungan aktif bungan Boswellia ialah asid Boswellic yang  antara lain berfungsi menghalang tindakbalas kimia dalam otak yang melibatkan keradangan.
Ia juga turut digunakan dalam perubatan tradisional untuk meredakan simptom arthritis, osteoarthritis, bursitis dan juga carpal tunnel syndrom.

Pada tahun 2003, satu kajian telah diadakan terhadap 30 pesakit sendi untuk membandingkan keadaan mereka sebelum dan selepas diberi suplemen ekstrak Boswellia ni. Selepas 8 minggu, kesemua pesakit memberitahu, keadaan mereka jauh berubah dari sebelum mengambil Boswellia. Kesakitan sendi sudah semakin kurang dan bertambah pulih.

AJHT sesuai untuk dihadiahkan kepada orang tua yang biasnaya kerap mengalami masalah sakit sendi, dan juga para ibu yang biasanya bermasalah dengan sendi-sendi termasuk lutut, pinggang dan sebagainya.

joint health tablet shaklee

Alhamdulillah ramai yang mencuba dan mengakui kesan AJHT terhadap masalah sendi yang makin berkurang. Bagaimanapun semua dengan izinnya dan kita kene sentiasa memberi yang terbaik untuk tubuh badan kita sendri.

1. Masalah sendi makin pulih

2. Tak sakit dah naik tangga

3.Berkesan

Ingin mencuba AJHT untuk masalah sendi anda? Boleh dapatkan terus dari saya melalui info dibawah. Moga artikel ini memberi manfaat untuk anda ^^


Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.

Shaklee ID : 923061
Salam Sayang

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...