Wednesday, February 12, 2014

Seronok Ke Menjadi Ahli Shaklee??

Ramai yang tertanya seronok sangat ke jadi ahli shaklee ni??

Okey,saya yang dah join lama ni tentunya akan jawab SERONOK!!! Lebih-lebih lagi skrg saya dah jadi pengedar aktif shaklee.

Kenapa saya cakap seronok?
  • saya dah tentu dapat makan vitamin percuma. Sekarang dah jadi supplier supplement tuk mak ayah saya.
  • Eh, dapat pulak kumpul point setiap kali beli barang. Pastu tengah bulan bonus pulak mashukk.
  • Dapat membantu dan menyebarkan kebaikan dengan keluarga dan kawan-kawan. Tak kenal maka xcinta taw. Jom kenali dan sembang2 produk shaklee ni.
  • Ukhuwah dan rakan baru. Ramai kenalan saya sejak akhir ni melalui client-client shaklee termasuk anak cucu cicit team MJM (mommies journey to millionare)
Dan keseronokan yang paling bestnya saya dapat berkerja dari rumah! Totally ohsem WAHM (work at home mother). Ya, sepenuh masa di rumah..Entry ini pun ditulis sambil santai-santai depan tv dengan family. Syok bukan? hihi

Setiap hari pasti duk terbayang aktiviti apa nak dilakukan di rumah, masakan apa nak try, layan kerenah family sorang2. Realy make my day..Ni activiti sy sepanjang jadi pengedar shaklee. Jom jana income sambil cilok2 jaga family dan berkerja.

Pembelian shaklee yang terus sampai depan rumah. Cuma order click2 order online. Eh, malas nak pergi pos laju? Tak pa, shaklee boleh pos direct kepada customer kita. Syok bukan?

 Malam-malam kerja isi borang pos laju. Certain barang yang ready stok saya terus pos direct after customer buat payment. ^^

Perlu ke restok barang banyak2 d rumah? Tahu tak, kebanyakan stok saya buat hanya gunakan duit bonus. Hanya pusing duit bonus sahaja. Of coz, kene ada modal nak buat. Perlu buat loan ke modal ni? Perlu! Cuba buat loan sebanyak RM75 dekat bank. Lulus x? hihi.. Menjadi member shaklee hanya RM75 seumur hidup. :)

"Jgn hanya MELIHAT peluang. AMBIL, GUNA & USAHAKAN peluang tersebut dgn PANTAS!!!" - irfan khairi, jutawan internet.


Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.


Shaklee ID : 923061
Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...