Wednesday, February 5, 2014

Testimoni Kurus Dengan Set Berpantang Shaklee

Dilema seorang wanita selepas bersalin ialah BERAT BADAN. Rata-rata berat makin menaik selepas bersalin,tambahan pula produk set berpantang tidak menolong dalam proses penurunan berat badan, Hari ini saya ingin berkongsi dengan pembaca mengenai set berpantang Shaklee.

Mencari set berpantang haruslah tepat dan memberi banyak kelebihan pada si ibu sepanjang tempoh berpantang selama 44 hari. Pengambilan supplement dan makanan tambahan adalah digalakkan untuk memastikan badan yang masih dalam proses penyembuhan pulih sepenuhnya. Sesetengah ibu menganggap tempoh berpantang adalah tempoh yang paling azab dan lama kerana pada waktu ini badan kita masih lemah kesan daripada kehilangan darah dalam proses kelahiran,sakit akibat luka bersalin, emosi yang tidak stabil dan ditambah dengan rutin tidur yang sudah bertukar.

Berikut saya senaraikan panduan dalam membuat pilihan memilih set berpantang :

1. Selamat untuk si ibu dan si anak 
2. Selamat di ambil walaupun bayi mengalami jaundice/ kuning ,dan tidak menyebabkan jaundice semakin teruk
3. Tidak menyebabkan si ibu dan si anak rasa panas
4. Membantu menurunkan berat badan si ibu.
5. Membantu dalam proses penyusuan dan mengalakkan proses penghasilan susu.
6. Membantu si ibu lebih lawas dalam membuang. Ini kerana ramai si ibu mengalami sembelit yang teruk dalam tempoh berpantang dan menyebabkan luka semakin teruk.
7. Membantu luka bersalin baik dengan cepat.
8. Membantu si ibu lebih bertenaga 
9. Tidak memberi kesan sampingan

Alhamdulillah SET BERPANTANG SHAKLEE ada semua ciri-ciri yang tersenarai di atas :)

Set Berpantang Shaklee terdiri daripada 4 jenis supplement. Yang mana secara amnya 1 set berpantang ini boleh tahan dalam 4 bulan hingga 6 bulan. Wow, jimat!
  • Multivitamin (vita lea)
  • Vitamin C
  • B complex
  • Zinc
Setiap daripada vitamin ini memberi zat-zat yang diperlukan oleh si ibu  dan juga kepada si anak disamping menyembuh luka si ibu dengan cepat.

Lazimnya, saya akan menyarankan pengambilan set bersalin dengan ESP dan ostematrix. Ostematrix sangat membantu si ibu mengelakkan sembelit yang teruk. Kebanyakan customer @ si ibu pasti tidak lupa add on setiap pembelian dengan ESP yang banyak manfaat ini.

Tak percaya hasil yang menakjubkan dengan SET BERSALIN +ESP +  OSTEMATRIX??? 
Jom kita baca testimoni di bawah




Syukur melihat setiap customer dan feedback positive setelah menggunakan set shaklee. Ada yang menyesal terlewat menggunakan set shaklee, tapi better late than never :)
Mudah-mudahan dapat membantu lebih ramai si ibu di luar sana mendapat manfaat dari shaklee.

Jika berminat boleh terus hubungi saya melalui FB, Fanpage ataupun direct phone

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.

Shaklee ID : 923061
Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...