Tuesday, April 29, 2014

Anda Nak Kahwin Kali Ke-2 Dengan FREE Tanpa Ada Kos Tersembunyi

Majlis kahwin jika tiada RM20k ke atas, membujang la gamoknya sekarang kan? Teringin tak nak rasa majlis "kahwin" tapi dapat seperti kat bawah :

dengan FREE
dengan GOYANG KAKI
dengan SPONSOR MAKAN

BETUL-BETUL FREE bak ang!!


Abaikan jumlah diatas sebabnya ianya FREEEE

Nampak kahwin kali ke-2 semua suka kan? haaa, yang ni special sikit. Majlis "kahwin" ni bukan nak tambah "cawangan" baru. Tetapi yang syok, majlis kahwin ini dengan insan yang sama dan pertama yang kita sayang :)

MASTER CELEBRATION9(MASCEL) aka MAJLIS "KAHWIN"

Kenapa saya ibaratkan majlis kahwin dengan master celebration?
Actually, setiap orang pasti ada hari ataupun majlis bersejarah yang pasti kita ingat dalam diari hidup kita. Lagi-lagi yang libatkan diri kita sendiri dan kejayaan kita. Dalam majlis Mascel shaklee kita diraikan sepenuhnya.

Master celebration ini sepenuhnya diTAJA  oleh pihak shaklee 100%! Master coordinator ini adalah pangkat/rank yang paling tinggi. Kalau kerja-kerja biasa nak naik pangkat pun memerlukan masa dan sijil yang sesuai tapi tidak dengan shaklee. Dengan shaklee naik rank setiap bulan pun boleh! Bukan sahaja majlis ini ditaja oleh shaklee, malah master yang dirai bebas memilih sendiri hotel yang dipilih dan ditambah dengan penginapan sekali

Mascel yang diadakan 2 minggu lepas ialah meraikan Master Fatihanum di Hotel Pullman Putrajaya, susur galur yang sama dengan saya iREACH. InsyaALLAH doakan master saya dalam masa yang terdekat. Lambat ataupun cepat semua adalah pertolongan daripadaNYA. InsyaALLAH, jika kita tetapkan di hati yang kita mampu menjadi "someone-to-be" di minda, automatik kita dah ke arah itu!



Aktiviti makan-makan yang paling saya suka! hihi.. Datang mascel ni, perut akan sentiasa kenyang. Dah nama "majlis kahwin" mesti ada makan-makan kan? :P




 Gambar makan lagikk!!


Jom kita kembali dekat acara master celebration ni

Acara dimulakan dengan perarakan masuk master-master shaklee dalam dewan. Dan seterusnya master yang dirai diarak dengan bunga manggar. Nampak tak gambar di bawah yang memakai pakaian tradisional melayu tu? Tu la dayang-dayang yang mengiringi si "pengantin"


Selepas itu, dimulakan dengan ucapan daripada Mr. Victor Lim, president shaklee Malaysia. Dan yang paling ditunggu jugak ucapan motivasi daripada leader-leader hebat Master Lyna, Master Zainul. Master Lyna ni adalah seorang engineer P yang dah resign. Walaupun mampu dapat gaji yang tinggi dengan kerja yanga dah tetap, tetap tak malu nak buat shaklee taw.

Next acara ialah penganugerahan Master. Masa ni akan dapat pin, hadiah dan bunga. Memang sangat meriah diraikan sebegini. Yang syok, bukan saja si isteri diraikan si suami pun sama. Nama pun majlis kahwin, mana ada orang kahwin sorang-sorang.

Yap, bukan senang nak berjaya kan. Nampak je orang cakap mudahnya dia boleh dapat macam tu. So, next entry saya akan cerita apa Rahsia Kejayaan Master Shaklee untuk saya berikan semangat kepada teams shaklee di bawah naungan saya. Buat yang tak tahu, bonus paling cikai untuk seorang master pun RM50K okey.



Acara potong kek

Master Hanum

Master-To-Be Hanum

Nama yang sama insyaAllah Kejayaan juga sama!

Cabaran april team kami khas dari ibustory.wordpress.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin hanumsyahirah@gmail.com dan sms/whatsapp ke 016-278 6834. Jangan lupa LIKE Mommies Journey untuk mendapat tips  kesihatan dan berkongsi perjalanan menjadi seorang ibu.













Salam Sayang
  

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...